Adalya Elite Lara Otel’de Muhteşem Gala

Artık geleneksel hale gelen Adalya Otelleri’nin acenteler için düzenlemiş olduğu ‘Adalya Hotels Galası’ yoğun bir katılımla 26 Kasım Salı Akşamı Adalya Elite Lara Otel’de gerçekleşti.

540

Adalya Elite Lara Otel’de düzenlenen galada, gecenin açılış konuşmasını yapan Adalya Elite Yönetim Kurulu Üyesi Ramazan Kara, kısaca şunları söyledi: “2005 yılında sizlerle başladığımız otelcilik ve turizm yolculuğumuz tüm hızıyla sürmektedir. Otelciliğe başladığı-mız ilk yıllarda 3- 5 acentemiz varken bugün çalıştığımız acente sayısı 65 tir.
İlk otelimizde sadece Avrupa pazarına hitap ederken, şimdi ise çok değişik pazarlara açıl-mış bulunmaktayız. Bu yolculukta karşılıklı güvenle bu noktalara geldik. Bizler yatırım ya-parken öncelikle cennet gibi ülkemizin güzelliklerine, sonra turizm çalışanlarımıza sonra da siz acentelerimize inandık ve güvendik. Bizler Adalya Otelleri olarak devletimize vergileri-mizi ödeyerek ve istihdam sağlayarak katkı sağlıyoruz ve sizlerle büyümeye devam ediyo-ruz. Daha 3 gün önce Antalya Havalimanı’nda 15 milyon rakamını gördük. Bu rakamdan sizlerin de bizlerin de payına düşene alacağımıza inanıyoruz. Değerli katılımlarınız için he-pinize teşekkürlerimizi sunuyoruz, geldiğiniz ve bizleri yalnız bırakmadığınız için hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Hepinizi saygı ve sevgi ile selamlıyorum.

Kara’nın konuşması sonrası, yenen akşam yemeğinin ardından Adalya Hotels Grubu ile birlikte çalışan, iş birlikleri ile destek veren acente üyelerine ve tur operatörlerine ödülleri takdim edildi. Davetliler, gece boyunca şıklıkları ile göz kamaştırırken gecenin sonunda hatıra fotoğrafı çektirerek güzel dakikalar geçirdi.